tiistai 29. heinäkuuta 2014

Koettelemuksia ja vitutusta

"J-Ylös nyt. Sun pitää imuroida koko kämppä, ennen ko ne kaks lasta ja ne masentuneet ihmiset tulee tänne. muistakkin sit siivota kunnolla! Meitä ei kiinnosta vaikka sun on huono olla!"

Hyvää huomenta minulle. Heti aamusta, kun revin itseni ylös (Pyörin sängyssä ruhtinaalliset 25 minuuttia) menin keittämään teetä ja isoveli tyrkkäsi imurin kouraani.
Kolme päivää syömättä yhtikäs mitään.. Itsessäni en huomaa muuta muutosta kuin sen, että kaikkialle sattuu, olen väsynyt ja huippaa ihan pirusti. Olen säästöliekillä, tää vartalo testaa mua, mut en todellakaan anna periks. Joten, tämä tulee olemaan neljäs päivä paastolla. Olisi tosi siistiä, jos pystyisin paastoamaan koko viikon.



Eilinen päivä meni ihan semi hyvin. Söin muutaman salmiakkipastillin ja kittasin teetä.
Yhdessä vaiheessa tosin tuli kamala "Binge" olo, kun äiti oli ostanut jotain kermapullia joita oli tarjolla keittiön pöydällä. Nappasin jääkaapista maitotölkin, katosin huoneeseeni ja join sitä muutamia desilitroja. Heti helpotti. Mun tosin piti käydä suihkussa, koska pelkkä se kermapullien tuoksu sai must tuntuu siltä et lihoaisin pelkästään siitä.
Sen ajan kun aattelin ottaa yhden kermapullan.. Ajattelin sunnuntaita. Kun on joku tavoite, miksi menettää painoa, niin sitä oikeasti on 100% valmis tekemään mitä vaan sen asian eteen. Tai, minä itse olen valmis tekemään mitä vain. En halua, että poikaystäväni joutuu häpeämään lihavaa tyttöystävää.. Sehän olisi ihan kamalaa.
Parempi vaan jättää ruoka syömättä.




Kelasin muuten nyt, että te ette tiedä musta yhtään mitään.. Niinpä päätin tehdä tähän postaukseen pienen tietoiskun itsestäni. Nimeäni en tosin halua paljastaa. Haluan pysyä anonyyminä. J-nä.


J:
Ikä 16
Paino 65kg (atm)
Pituus 165-168 cm
Lemppari ruoka: Pinaattikeitto
Ruoka, jota kammoan: Leipä.
-Olen kasvissyöjä.
-Viiltelen. Se on jäänyt tavaksi. Aloitin 13-vuotiaana.
- Isäni on rikollinen, tällä hetkellä vankilassa.
-Silloin kun hän ei ole vankilassa, hän on kännissä.
- Isäni on suurin syy tähän kaikkeen paskaan
- Ahdistun ihan pienistä asioista.
- Olen tyyliltäni Scene/Emo.
- KUKAAN ei tiedä, että pelleilen syömisen kanssa.

......
Eiköhän noilla päästä alkuun :3

2 kommenttia:

  1. Wow tää blogi vaikuttaa tosi hyvältä! :) Luin just äsken sun kaikki tähän astiset postaukset ja jäin lukijaksi:3 tsemppiä sulle sielunsisko!

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia!
    Kiva kuulla, että tykkäät c:

    VastaaPoista