maanantai 28. heinäkuuta 2014

Energiaa ei niin sitten yhtään.

Kolmas päivä paastoten! Eilen illalla tuli semmonen fiilis, että on ihan pakko vielä ainakin yksi päivä. Mulla on hyvät syytkin siihen..
Elikkäs. Ilmeisesti nyt olen ollut jo muutaman viikon ajan parisuhteessa. Kyseinen jätkä painaa tasan 60kg, joten koittakaapa vaan arvata kuinka paljon mua ahdistaa painaa 5 kiloa enemmän.
Enivei, hän pyysi minut leffaan kavereidensa kanssa tämän viikon sunnuntaiksi. Tää on nyt eka kerta kun asetan tavoitteen.. Eli pyrin tällä viikolla pudottamaan vähintään 3 kiloa.
Jatkan paastoa niin kauan kuin vain kykenen. Olo on todella kevyt, mutta myös energiaton. Olen ollut hereillä nyt kolmisen tuntia ja olen jo ihan rätti. Päikkärit ajattelin ottaa kirjoittamisen jälkeen.




Liikuntaa harrastin tänään ihan vähän, ehkä 5 minuuttia, koska tosiaan, meinasin pyörtyä. Tää helle on ihan sietämätön! Menisin mieluusti ulos juoksemaan, mutta eihän tossa porotuksessa pysty liikkua viittäkään metriä ilman, et tipahtaa. Nestettä on pakko olla kittaamassa kurkusta alas 24/7.. Ja niin, muistakaapas lisätä veteen aina ripaus suolaa, koska nyt kun hikoilee, niin suola on tärkeä muistaa.


Eilinen paasto meni ihan hyvin. Jos ei puolikasta mansikkaa ja n.100 grammaa salmiakkia lasketa mukaan. Liikuin kaikki niistä saadut kilokalorit pois kumminkin, joten en jaksa niistä välittää. En olisi muuten syönyt, mutta koska hän oikein syötti ne mulle, niin miten olisin voinut kieltäytyä?


Tämä päivä tulee menemään paremmin. Olen tyrmäävän kaunis sunnuntaina. Sen oon jo päättänyt.

2 kommenttia:

  1. moikka! vaikutat mukavalta ihmiseltä ja ois kiva jutella sun kanssa vähä enemmän:Dd onko sulla kikkiä tms?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On miul kik, mut puhelin rikki. Voin ilmotella sitten, kun saan uuden puhelimen tässä lähiaikoina :3

      Poista