keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Hitaasti ulos paastolta

Eilen illalla mulle tuli niin huono olo, että oli pakko saada suusta jotakin alas. Päädyin syömään muutaman keksin ja leivän. Ugh.. Onneksi paino ei tänään aamulla ollut muuttunut yhtään, joten olen helpottunut. Viisari vain jökötti kauniisti tasan sen 65kg kohdan päällä. Jos olisin lihonut, niin en olisi varmaan antanut sitä itselleni ikinä anteeksi..



Noniin, nyt kun tämä paasto on ohi, niin pitäisi kumminkin pitää syömiset hallinnassa!
Tämän loppuviikon aion mennä sellaisella menetelmällä kuin "Yksi ateria päivässä". Näin mä vaan syön pienen määrän jotakin ja se oli siinä. Pysyypähän ruoka helposti kontrollissa.
Tänään "ateriaksi" söin kupillisen paahdettua mysliä. Oi, kuinka ikävöinkään sitä herkkua..
 
Tämä ruokailutapa on minulle ennestäänkin tuttu, että silloin "Binge & Purge" Aikoina toistin tätä menetelmää aika montakin kertaa. Nyt, kun löytyy motivaatiota (Sunnuntaita odotellen) niin uskon, että tämä tulee onnistumaan.
Aineenvaihdunta on jäänyt jotenkin jummailemaan, joten toivon, että tää yhen aterian menetelmä antais vähän potkua. Paaston aikana on ollu tosi voimaton olo, mikä tarkoittaa sitä että en ole jaksanut liikkua, mutta nyt voin oikeastaan jo ruveta harkitsemaan liikuntaa. Rakastan Xbox360 Kinect-Tanssipelejä ja eilen minun 10 vuotias serkkuni Emilia pelasi niitä kanssani. Tietenkin innostuin. Löysin itselleni helpon ja hauskan tavan liikkua :3


Pysykää vahvoina enkelit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti